Torsdag:Fast klatrekveld i istindportalen!

Av:Aksel Sveum    

aksel-og-torleiv.jpg

Lets get together!!!

Mange har etterlyst faste klatrekvelder i veggen så med fare for å innføre ett fast treningsregime i klubben erklærer jeg herved Torsdag som fast klatredag.Jeg vil derfor oppfordre alle til å legge klatring til torsdag kveld!!!Jeg håper at det etterhvert kan bli såpass mange i veggen da at folk kan komme aleine å finne noen å klatre med der uten å måtte ringe rundt til hele verden på forhånd.Så mens vi venter på is og skiforhold er det bare å støte på inne!!!!

Jeg vil forsøke å holde torsdagen fri for kursvirksomhet og organisert klatring i den utstrekning jeg har kontroll over det.

Rock-on!!!

Leave a Reply

